Medvehagyma krém, natúr csirkével, paradicsommal

medvehagymás2.jpg

Megjelent végre a medvehagyma a zöldségeseknél. Havazás ide vagy oda, ez a hamisítatlan jele annak, hogy gyaloglunk bele a tavaszba. 

A könnyed nyári ebédhez szükségem volt egy csokor medvehagymára. Gondosan megmostam, a szárait levágtam, majd a mosott leveleket apróra vágtam. 

Egy nagy tálba beledobtam egy nagy doboz mascarponét, és 3-4 dl joghurtot. Belekevertem a medvehagymát, olivaolajat öntöttem rá, sóztam. Majd belepaszíroztam egy fokhagymát, felkockáztam egy fél fej lilahagymát, és az egészet jól összekevertem. Még egy kis fehér bors, még egy kis só, még egy kis olaj, és mehet is a hűtőbe, egy egész éjszakára. 

Másnap reggel tenyérnyi csirkemell darabokat vágtam, besóztam a húst, és olivaolajat melegítettem serpenyőben. Az olajba került egy kis chili, majd megpirítottam a csirkéket, a vége felé a tetejükre egy kis medvehagyma is került. 

Koktélparadicsommal, és friss, magos ciabbatával tálaltam. 

Desszertnek ajánlott egy jó mentolos rágó :)

Címkék: paradicsom joghurt fokhagyma medvehagyma chili lilahagyma krémsajt medvehagyma krém

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása