Polo di crema - paprikás csirke, olaszosan

pollo di crema

A receptet egy kedves ismerősöm főzte meg nemrég. Gondoltam, én is megpróbálkozom vele. Szerencsére már erre is van dokumentált recept, és nem kell elmenni a legközelebbi Vapianóba, ellesni a teljes munkafolyamatot. 

Én egy picit más hangsúlyokkal készítettem el, mint Orsolya, de így is nagyon finom lett. 

Hozzávalók 8 főre

  • olivaolaj
  • 1 kg csirkemellfilé
  • 10 gerezd fokhagyma
  • 8 tk pirospaprika
  • 4dl csirkehúsleves alaplé (házi vagy a Culinarisban kapható Le Garcon-féle)
  • 4dl tejszín
  • 2dl tejföl
  • egy csokor petrezselyem
  • chili
  • só, bors
  • 2 csomag penne vagy pappardelle tészta

Egy nagy lábasban az olivaolajat max lángon felforrósítottam. Az előre felkockázott és besózott húst megpirítottam. Pici chilit teszek rá sütés közben. A fokhagymákat rápaszíroztam a majdnem kész húsra. Lekapom a lábast a tűzről, összekeverem a pirospaprikával.

Közepes lángon folytatom tovább a főzést, mehet bele az alaplé és a tejszín. Ha elkeveredett, akkor jöhet rá óvatosan a tejföl, és végül a petrezselyem. Sózom, borsozom, chilizem ízlés szerint.

A kifőzött tésztával tálalom.

Extra finom. 

Címkék: csirke tejszín tejföl alaplé petrezselyem pirospaprika paprikás csirke csirkehúsleves polo di crema

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása